Ответ
Ответ
На рассмотрении
Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту, якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).
Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.
Тест можна складати повторно до 21.01.2016
Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho
Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту, якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).
Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.
Тест можна складати повторно до 21.01.2016