0
Отвечен
"Неможливо розпочати тест. Написати в службу підтримки"
Добрий вечір! Коли заходжу на тест в нижньому лівою краї вікна висвітлюється вікно "Неможливо розпочати тест. Написати в службу підтримки"
Ответ
Отвечен
Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту, якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).
Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.
Тест можна складати повторно до 21.01.2016
Та же проблема, перезагрузка компьютера и смена устройства не помогают.
Ответ
Вы сдаете тест через Wi-Fi? Подключите интернет кабель на прямую к компьютеру
Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho
Вы сдаете тест через Wi-Fi? Подключите интернет кабель на прямую к компьютеру