0
Отвечен

"Неможливо розпочати тест. Написати в службу підтримки"

Вита 5 лет назад обновлен Агент Поддержки 5 лет назад 4

Добрий вечір! Коли заходжу на тест в нижньому лівою краї вікна висвітлюється вікно "Неможливо розпочати тест. Написати в службу підтримки"

Ответ

Ответ

Вы сдаете тест через Wi-Fi? Подключите интернет кабель на прямую к компьютеру

Отвечен

Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту, якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).

Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.

Тест можна складати повторно до 21.01.2016

Та же проблема, перезагрузка компьютера и смена устройства не помогают.

Ответ

Вы сдаете тест через Wi-Fi? Подключите интернет кабель на прямую к компьютеру

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho