0
Исправлен
не грузит
Добрый день, после прохождения теста к сожалению результат не отобразился, очень долго грузит страницу. и так уже 3 раз не могу пройти тест, что делать? осталось 3 дня всего
Ответ
Ответ
Исправлен
Доброго дня,
Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту. Також можна спробувати підключити інтернет-кабель напряму до Вашого компьютера. Якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).
Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.
Тест можна складати повторно до 21.01.2016
Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho
Доброго дня,
Скоріше за все проблема виникає через мережеве оточення, налаштування Вашої мережі або роутера. Спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер і продовжити складання тесту. Також можна спробувати підключити інтернет-кабель напряму до Вашого компьютера. Якщо дана дія не допомогла, то спробуйте скласти тест з іншого пристрою (комп'ютера або планшету).
Ми зараз активно працюємо над вирішенням даної проблеми.
Тест можна складати повторно до 21.01.2016